Vračila

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Ojster upravlja Ojster, izdelava in brušenje nožev, Jaka Skubic s.p. Matična: 9365044000, davčna številka: SI24211664 (v nadaljevanju Trgovec).

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

    • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, ipd.);
    • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
    • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
    • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
    • informacije o načinu plačila;
    • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 3-5 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke naročene po meri pa je dobavni rok dorečen ob naročilu.

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

    • s plačilom na TRR po predračunu poslanem na elektronski poštni naslov kupca
    • z gotovino ob prevzemu z dostavo Pošte Slovenije (če je pri naročilu izbrano plačilo ob prevzemu z odkupnino, kupca bremi še dodaten strošek, ki ga zaračunava Pošta Slovenije, za obelavo paketov z odkupnino in sicer v enkratnem znesku 1,05€ za odkupnine do 98€, oziroma 1,07% vrednosti odkupnne, za odkupne zneske nad 98€)
    • plačilo s kreditno kartico, preko platforme Stripe (brez dodatnih stroškov)

  •  

5. Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV.  Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:

    • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
    • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

  •  

6. Postopek nakupa

6.1 Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

    • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;

    • izbor izdelka za nakup;

    • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

    • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;

    • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;

    • pregled naročila z  načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter

    • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

6.2 Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

    • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

    • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;

    • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

    • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter.

    • izbere način plačila

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

    • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

6.3 Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Dokler njegovo naročilo ni obdelano ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

Če je bil pri naročilu za način plačila izbran “plačilo na TRR”, kupec dobi obvestilo o zadržanem naročilu:

Naročilo zadržano

Kupec dobi na elektronsko pošto vse potrebne informacije za izvršitev plačila za njegovo naročilo. Dokler plačilo ni vidno na TRR prodajalca, je naročilo zadržano.

6.3 Naročilo sprejeto in v obdelavi

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov, ter preveri če je bilo naročilo plačano bodisi na TRR, bodisi na Stripe, ali pa je bila izbrano plaičlo po prevzemu. Če vsi pogoji ustrezajo, se naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

7. Garancija

Končni izdelki noži in sablje (ne velja za dodatke) imajo garancijsko dobo 1 leto. V tem obdobju se jasno pokaže, vkolikor pride do stvarne napake proizvajalca. Upošteva se garancija, vkolikor se je pojavila napaka in niso bili kršeni predpisi rokovanja za nožem, objavljeni na spletni strani. Garancija velja ob predložitvi računa. 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

8. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Dostava izračunana na podlagi izbranih izdelkov in teže končnega naročila.

*Če je pri naročilu izbrano plačilo ob prevzemu z odkupnino, kupca bremi še dodaten strošek, ki ga zaračunava Pošta Slovenije, za obelavo paketov z odkupnino in sicer v enkratnem znesku 1,05€ za odkupnine do 98€, oziroma 1,07% vrednosti odkupnne, za odkupne zneske nad 98€.

9. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Posodobljeno dne 04.10.2024

NOVICE
PRIJAVITE SE NA OJSTER NOVICE

Naročite se na novice in pridobite 5% popusta na celoten nakup!